Nem szövegelek, írok!

A marketingszövegírás mára már külön szakmává nőtte ki magát. Nem hiába! Munkavállaló pályafutásom elején újságíró gyakornokként, később pedig külsős újságíróként nyitogattam a szárnyaim. Szerettem ezt az időszakot, hiszen egy új világot mutatott meg számomra, amely később a szövegírás rejtelmeibe kalauzolt. A szavakkal játszani művészet, és bár a költészettel még nem próbálkoztam, de azt hiszem ugyanakkora lelkesedéssel írok meg egy termékszöveget vagy egy blogposztot is. Egy igazán jó szöveg kreatív, figyelemfelhívó, megszólítja az olvasót és nem utolsó sorban keresőoptimalizált. Ezt nem bírom elégszer hangsúlyozni, hiszen enélkül nem juthat el a terméked, szolgáltatásod vagy blogod a megfelelő személyekhez. Bízd rám a szövegírást, te pedig csináld azt, amiben örömödet leled!

Szavakkal alkotni

Gondolatokat ébreszteni, érzéseket kelteni és cselekvésre késztetni – mindezt pedig irányítani.

Ez a szövegírás.

Cikkek, blogposztok

Hosszabb karakterszámú, ismeretterjesztő vagy közvetlenebb hangnemben írt cikkek keresőoptimalizáltan, a te célközönségedre szabva.

Közösségi média posztok szövegezése

Rövid és frappáns, figyelemkeltő szövegek kifejezetten Instagramra vagy Facebookra.

Termékleírások

Kreatív termékleírások, amelyek minden fontos információt magukban hordoznak, és felkeltik vásárlóid figyelmét.

Weboldal szövegek

A weboldalad szövegezése az egyik legizgalmasabb és legnehezebb állomás is egyszerre, hiszen egy jó szöveget jó helyen is kell elsütni. 

Rám szabott témák

Témák terén sokoldalú vagyok, sokminden érdekel, ezáltal viszonylag könnyedén írok bármiről. Az alábbi témákban viszont kifejezetten otthonosan mozgom.

LAKBERENDEZÉS
SZÉPSÉGÁPOLÁS
ÖKOBARÁT
DIVAT
ÉLETMÓD
DIY
ÉNIDŐ
PÁRKAPCSOLAT
MARKETING
TERMÉSZET

Írj nekem!

Kontakt

Gyakran ismételt kérdések

A szöveg megrendelése után mi következik?

Kérdezek, egyeztetünk, átbeszéljük. Ha van már témád, akkor szuper, neki is látok az írásnak. Ha nincs, csak szeretnél keresőoptimalizált tartalmat a blogodra, vagy szeretnéd, ha jobban megismernék a termékeidet, akkor felvázolom az ötleteimet, te pedig a számodra legszimpatikusabbat választod. Ha kész a szöveg, te átnézed, és újra egyeztetünk, ha bármit kellene javítanom. Fizetned csak a szöveg átadása után szükséges.

Mit jelent az 1000/2000/4000 karakter?

1000 karakter nagyjából egy fél A4-es oldalnak felel meg. Ebből következtetve 2000 karakter 1 oldal, míg 4000 karakter két oldalas szöveget takar.

Mi történik abban az esetben, ha picit kevesebb vagy több szöveget kapok?

A megbeszéltnél kevesebbel nem valószínű, hogy találkozni fogsz. A megbeszélt szöveg hosszát pedig max 10%-al lépem túl, ez esetben pedig semmilyen plusz költség nem merül fel.

Hol találok általad írt szövegeket?

Egyrészt a blogomon, amelyet természetesen teljes egészében én írok. Másrészt több online és offline magazinba is írtam már, így a pontos cikkek eléréséért keress meg bátran. Ha pedig ismerős számodra a The Body Shop magazin, és esetleg meg is tartottál néhányat, akkor keresd meg a 2019 ősz/tél kiadást, mert az abban található cikkek felét én írtam.

Weboldal szöveg kellene, de nem szeretném az egészet átiratni. Így nem lesz fura az összhatás?

Ha a szövegek nagy része valóban minőségi, és nincs értelme cserélni, csak néhány íráson változtatnál vagy adnál hozzá újat, akkor nem kell aggódnod. Figyelni fogok arra, hogy milyen az aktuális szöveg stílusa, és milyen formában szólítja meg az olvasót.

Figyelsz a keresőoptimalizálásra?

Feltétlenül, hiszen én is tudom, hogy mennyire fontos ez egy szöveg szempontjából. Megbeszéljük az adott szöveg kulcsszavát, és én ehhez optimalizálva fogom megírni az adott anyagot. Természetesen nemcsak a kulcsszavazásra figyelek, mert ez csak egy része a SEO-barát szövegnek, emellett még jó pár tényezőt figyelembe veszek, és ez alapján készítem el a szöveged.

Mi van akkor, ha nem tetszik a szöveg?

Abban az esetben, ha nem nyeri el a tetszésed az írás, akkor átírom. A megbeszélt ár tartalmazza a bizonyos szintű változtatások díját is. Ám azt meg kell említenem, törekszem arra, hogy nagyobb szintű változattásokra ne legyen szükség, hiszen ezért kommunikálunk a munka elkezdése előtt.